Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19592

• buse
  • buse Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5
Beslutat mig för att sälja pärlan!
Så är du intresserad av att äga en one of a kind maskin där inga pengar är sparade, skotern är en hybrid mellan GPR´s underhållande/snabba skrov med en lagom trimmad (driftsäker) Seadoo 4tec motorn, tillsammans utgör dom en GPRXP i bästa tänkbara skick.
-Det bästa av två världar.

Självklart kommer ett riktigt V-box test göras innan försäljning så man får svart på vitt vad hon har för fartresurser i detta utförande.

Seriöst intresserad? Kontakta mig för mer information på 0702788572 alt pm.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19594

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Men Buse vad händer..Robban och du det var vårt sista hopp.. :(
Lycka till !
/Peter

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19595

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

PeterB skrev: Men Buse vad händer..Robban och du det var vårt sista hopp.. :(
Lycka till !
/Peter

Ja vet det gå fan utför både Buse och jag kör plast raketer med tvivelaktig passform :(

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19597

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Lycka till !
/Peter

Tjena Peter! -Sista hopp?

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19598

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

BUSE skrev:

Lycka till !
/Peter

Nej..Buse du har nog fler projekt...ser fram emot det,tänkte bara på mycket tid och pengar på detta.. :(
Tack föresten för trevligt PWC i maj med dig.. du kan även köra "vanlig skoter".. :(
mvh
/Peter

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19622

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tack själv Peter med vän! Det vart ett lyckat PWC trots sittandes på ett fartyget RXT :-D
Hade aldrig pallat köra med nåt mindre i konditionen man är i nu förtiden..
Nu blir det lungt med projekt på ett tag, tiden finns inte längre nu vankas husbygge, det är därför leksakerna säljs..

Men det där har man sagt förut.. lite sugen på att slakta min nya RXT-RS faktiskt.. :-D

PeterB skrev:

BUSE skrev:

PeterB skrev: Men Buse vad händer..Robban och du det var vårt sista hopp.. :-D
Lycka till !
/Peter

Nej..Buse du har nog fler projekt...ser fram emot det,tänkte bara på mycket tid och pengar på detta.. :-D
Tack föresten för trevligt PWC i maj med dig.. du kan även köra "vanlig skoter".. :-D
mvh
/Peter

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 10 månader sedan #21062

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Skotern är nu såld!
Då den stått orörd i garaget senaste tiden pga av husbygge m.m så tog jag beslutet att sälja den.

Jag fick även något problem med varvet vid sista provkörningen när jag väl hade en GPS..
Så skotern varvade max 8100-8200rpm (Ska ligga runt 8800rpm med max på 9100rpm), och med 8100-8200 som maxvarv så avlästes 69,3 GPS knop vid en snabb repa helt utan några finjusteringar och med standard nozzeln! och då har man alltså ytterligare 500-600rpm kvar :shock:

Och när jag kört maskinen när den varvar fullt så var det som dag/natt mot GPS testet då självaste fan vaknar och alla bitar kommer till sitt fulla bruk!

Självklart var köparen införstod med detta och skulle göra felsökningen själv som förmodligen är någon tryckläcka eller annat enkelt.

Så förhoppningsvis har den nya köparen mer tid för att göra finjusteringarna och se till att bli Sveriges snabbaste skoter!

Nu vidare till nästa kommande projekt...

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 10 månader sedan #21670

• lollare
  • lollare Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
är det nya ägaren som säljer den direkt eller du som inte tagit ner annonsen?
www.blocket.se/sodermanland/Gprx ... w=3&last=1
RXP 2004, Riva steg II

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 10 månader sedan #21675

• dufva
  • dufva Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member

Lollare skrev: är det nya ägaren som säljer den direkt eller du som inte tagit ner annonsen?

Annonsen sattes upp den 21 Juli och BUSE skrev att den var såld den 24, så jag tippar på att han har glömt bort att ta ner annonsen
Att ta det lugnt på sjön innebär att du är lugn när du passerar båtar med gasen i botten.

RXP 215 -07

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 10 månader sedan #21843

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Det är faktiskt den nya ägaren, tydligen så gillade inte hans grannar att den lät lite manligare än en vanlig skoter och måste därför sälja den för att kunna bo kvar :-D , att tilläggas är att han kör i en insjö.

Dufva skrev:

Lollare skrev: är det nya ägaren som säljer den direkt eller du som inte tagit ner annonsen?

Annonsen sattes upp den 21 Juli och BUSE skrev att den var såld den 24, så jag tippar på att han har glömt bort att ta ner annonsen

Sidan laddades på: 0.080 sekunder