Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #16999

• buse
  • buse Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 5

Robban skrev: Nä du BUSE nu får du allt sätta lite fart så att det blir lite bildbevis på maskinens prestandard. Man skulle kunna tro att du har tappat fokus på din maskin och börjat med nya hemliga projekt. Nä du ner i garaget och fixa maskinen så att det blir lite film för oss att titta på.
/Robban

Haha jo lite andra saker prioteras just nu.. Men jag var på väg igår kväll för en provkörning men tiden rann iväg så det slutade med en kall öl istället.. Men idag ser det ut som det blir provkörning, lovar komma med en uppdatering hur allt gått.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17104

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

BUSE skrev:

Robban skrev: Nä du BUSE nu får du allt sätta lite fart så att det blir lite bildbevis på maskinens prestandard. Man skulle kunna tro att du har tappat fokus på din maskin och börjat med nya hemliga projekt. Nä du ner i garaget och fixa maskinen så att det blir lite film för oss att titta på.
/Robban

Haha jo lite andra saker prioteras just nu.. Men jag var på väg igår kväll för en provkörning men tiden rann iväg så det slutade med en kall öl istället.. Men idag ser det ut som det blir provkörning, lovar komma med en uppdatering hur allt gått.

Blev resultatet mer ÖL som vanligt eller fick du fart på kanoten eller var indianerna ute och slarvade igen hehe.
/Robban

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17270

• ribextremeracing
  • ribextremeracing Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 3
Buse,

VideoVboxen har nästan dammat igen.
- När kör vi testen + 70 knop????

Mvh Niklas

RIB EXTREME RACING
RIB EXTREME RACING - försäljning, service & trimning Yamaha vattenskoter & snöskoter.
Email:
Tel: 070-517 56 90

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17281

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Ribextremeracing skrev: Buse,

VideoVboxen har nästan dammat igen.
- När kör vi testen + 70 knop????

Mvh Niklas

RIB EXTREME RACING

IMG_0422.jpg
70knop inga problem..
Hon står redo för ett test som du redan vet nu brevid nya familjeskotern "PlasticFantastic" :-D Som för övrigt är en flytande datorhall med en massa 1010100011001 fel..-Suck!
28min höll hon samman innan "ettorna & nollorna" började spöka och man fick lägga ner för dagen.. Där får man för att man går och köper flång nytt och vill ha en standardmaskin som bara ska gå och vara driftsäker.

Förövrigt så måste jag poängtera att jag insett att min GPRXP är bland det finaste i materialväg/kvalité om man jämför med nya RXT 260RS som är byggd ifrån gamla återvunna PET flaskor därefter hon fått det fina namnet Ms PlasticFantastic :-D

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17282

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Lite offtopic, man får hoppas att BRP ingenjörer har räknat på hållfastheter och slitage när dom valde att bl.a. göra hela styrningen i plast.. :?

IMG_0409.jpg

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17284

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Det är därför vi skall köpa denna race del så att vi slipper sitta med styret i handen BUSE.
Styr krona.JPG
/Robban

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 2 veckor sedan #17285

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Det är väl så här det borde se ut eller hur BUSE.
Ser lite bättre ut..JPG
/Robban

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 16 år 1 vecka sedan #17291

• ribextremeracing
  • ribextremeracing Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 3
Skönt att köra 70 knop och plötsligt så har man styret i handen......
eller ett hopp i en jättevåg med styret kvar i handen.
Intresant och se NM om det blåser på Robban

Det är nog läge att byta styret asap

Mvh Niklas

RIB EXTREME RACING
RIB EXTREME RACING - försäljning, service & trimning Yamaha vattenskoter & snöskoter.
Email:
Tel: 070-517 56 90

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #18939

• pellegp1300r
  • pellegp1300r Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Hur går det? ;D blir det någon film på sveriges hetaste vattenskoter? 8-)
GP1300R SÅLD*

Re: Projekt GPRXP HELL edition (Sveriges snabbaste?) 15 år 11 månader sedan #19083

• buse
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Pellegp1300r skrev: Hur går det? ;D blir det någon film på sveriges hetaste vattenskoter? 8-)

Det kommer så fort vattnet blivit varmt.. jag kör bara när det är 20+grader 8-)
Nä skämt osidå ett V-box test genom RibExtreme Racing är beställt och ska göras så fort jag är åter i Sverige, för att få konkreta siffor.
-Återkommer!

Sidan laddades på: 0.073 sekunder