Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28526

• t-h-e-p-i-m-p
  • t-h-e-p-i-m-p Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
först sjösätter man.....

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28527

• t-h-e-p-i-m-p
  • Senior Member
  • Senior Member
sedan kör man upp den på bryggan....

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28528

• t-h-e-p-i-m-p
  • Senior Member
  • Senior Member
kostar 30kr i månaden att ligga där. Nu, kom på ett smidigare sätt att ha skotern förvarad för 30kr i månaden..... TACK!.... :roll:
BTW bor 15 min ifrån skotern, GÅENDE!
natt-vakter går varje natt (bevakar hela båtklubben inkl bryggan där skotrarna ligger!) Dock behöver dem som ligger på just den bryggan skotern gör, ska ej gå natt-vakt. :roll:

/Till och med nivado har bild på båtklubben på deras "service" avdelningen på sin sida. FIN SEADOO BIL =). To the SEAMOBILE :roll:
Dem som tror jag är ensam å åker... Ha! right.......

bakom bilen sjösätter man skotern, man gör det 1 gång om året :roll: å då har hela mälaren framför sig :roll: . sjösätta varje gång man ska i, å betala 1000kr i månaden för garage... :roll: ...

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28529

• daniel_k3
  • daniel_k3 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
Klart som fan det ser smidigt ut med brygga, och för 30 spänn i månaden bara??!!! låter sjukt billigt!

Kommer varken på ett billigare eller smidigare alternativ, kanske att ha skotern i båthus på tomten med egen slipers ner i vattnet :), men de e nog få förunnat!
GP1300R - 2007 SÅLD

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28530

• t-h-e-p-i-m-p
  • Senior Member
  • Senior Member

daniel_k3 skrev: Klart som fan det ser smidigt ut med brygga, och för 30 spänn i månaden bara??!!! låter sjukt billigt!

Kommer varken på ett billigare eller smidigare alternativ, kanske att ha skotern i båthus på tomten med egen slipers ner i vattnet :), men de e nog få förunnat!

En till nattuggla :). faktiskt billigare än 30kr mån, dela 300kr på 12 mån. 25kr mån... :)

Säger bara att jag aldrig skulle skaffat vattenskoter, om jag inte kan få ligga på en brygga. så.. opraktiskt. bor 10-15 min från båtklubben. en skön promenad ner till skotern, sen är det bara putta i den, å köra upp på den när man är klar =). ta en bärs i båten å kanske åka lite ring med polare efteråt ^^. Ta med sig bil&trailer å tänka på det... :) nej tack =P.

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28532

• daniel_k3
  • daniel_k3 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
Så sant så! hade jag haft möjligheten hade jag garanterat tagit den!! nu får man antingen vänta med bärsen, eller fixa någon som hämtar en efter en dag ute till havs :), visst blir det omständigare, men tycker ändå det är värt mödan för att få köra lite och njuta av livet i 60 knop :)

God afton!
GP1300R - 2007 SÅLD

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28533

• t-h-e-p-i-m-p
  • Senior Member
  • Senior Member

daniel_k3 skrev: Så sant så! hade jag haft möjligheten hade jag garanterat tagit den!! nu får man antingen vänta med bärsen, eller fixa någon som hämtar en efter en dag ute till havs :), visst blir det omständigare, men tycker ändå det är värt mödan för att få köra lite och njuta av livet i 60 knop :)

God afton!

Är i båtklubben nästan varje dag =). det är perfekt som det är just nu :). Nära till slussen/slussar också. Eller allt känns väl nära, när man åker i 60-knop :) ? lång tid tar det iaf inte att ta sig fram :)

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28534

• rasmus.glans
  • rasmus.glans Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

t-h-e-p-i-m-p skrev: 2-takt låter..... mycket nog för att störa omgivningen REJÄLT =/. Sen vill jag inte tala om dem som sjösätter skotern med bil varje gång dem ska åka :mad2:

Fan klarar du dig inte utan att haka upp dig på någonting eller!
fan de e väll inge fel på den skotern eller?
dom flästa lägger väll endå i med bil varje gång innan man kör????
förstår inte riktigt varför du ska käfta upp dig sp mkt?
yamaha fx 140 -04 Såld!

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28535

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Thepimp nu har du möjligheten att hänga med på PWCt och vissa oss andra hur man skall köra skoter då vi har 7 lediga platser efter vi gått igenom betalningarna. Vissa att du är lika grym på att köra som du är på att förvara skotern.

Hoppas att du kommer och vissar lite stake när det börjar röra på sig till havs på PWCt, då du har en bra maskin för att köra detta samåk.

/Robban

Re: äntligen! 14 år 11 månader sedan #28538

• t-h-e-p-i-m-p
  • Senior Member
  • Senior Member

Robban skrev: Thepimp nu har du möjligheten att hänga med på PWCt och vissa oss andra hur man skall köra skoter då vi har 7 lediga platser efter vi gått igenom betalningarna. Vissa att du är lika grym på att köra som du är på att förvara skotern.

Hoppas att du kommer och vissar lite stake när det börjar röra på sig till havs på PWCt, då du har en bra maskin för att köra detta samåk.

/Robban

förvara skotern är så dyrt, så jag har inte råd med nått "PersonalWaterCreaft:t" 8-) .
Nej Robban, jag kommer inte 8-) .. gör reklam någon annanstans....

Sidan laddades på: 0.079 sekunder