Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

1200Xlt är det en bra scooter? 15 år 3 månader sedan #25415

• peggen
  • peggen Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
jag är ute efter en rolig,praktiskt 3sitsig med bra utrymmen och snabb maskin är denna scootern bra för mig.?
Aquatrax F-12X

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: 1200Xlt är det en bra scooter? 15 år 3 månader sedan #25421

• rivver
  • rivver Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Hej,

Ja det tycker jag! Hadde själv en i tre säsonger mycket nöjd! Nu kom möjligheten att uppgradera till en FX SHO istället... Skall man se glädje per krona är en XLT1200 bättre! Även om FX SHO är grym!

XLT1200 funkar perfekt till dagsturer med 1-2 passagerare samt packning. Den går också utmärkt att leka med!

Tvåtaktaren är extremt enkel att underhålla se bara till att byta kolvringar i tid.

//D

Re: 1200Xlt är det en bra scooter? 15 år 3 månader sedan #25461

• peggen
  • peggen Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
Tjena

Låter härligt, blev ju ännu roligare när du var såpass mycket nöjd! jag kan tänka mig att SHOn är riktigt grym..måste vart en jävla skillnad mot xltn? Så det är värt varenda slant att lägga på en 1200xlt alltså?

var och provkörde en innan vintern kom men var en hel del som behövdes göras men jag fastande verkligen för dess grymma utseende och dom låter ju riktigt rått, sjukt vilket axx det var..toppfarten vet jag inte vad dom gör och visst är ju olika från scooter till scooter men vad din gjorde har väll du koll på?

jag är ju ute efter en 3sitsig med bra utrymme och tycker den klassar in där så bra som det går,absolut tyckte den var lätt hanterlig att leka med med den lilla sväng jag tog.

absolut tackar precis vad jag har hört också att det ska vara bytt i tid och så får 2takt lite goare ljud än 4takt enligt mig.
Aquatrax F-12X

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.052 sekunder