Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Söker seadoo uppgradering kompressorhjul 9 år 3 månader sedan #46638

• coolseadoo
  • coolseadoo Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Kikar om någon har ett seadoo uppgraderings kompressorhjul att sälja/byta.

Avser möjligen göra en lätt uppgradering av min seadoo 215 2007 (om jag hittar något kul till den), allt som eventuellt skulle ge lite trycktillskott i skotern är av intresse. Helst hade jag funnit ett kompressor hjul som ger något mellan 13,5 -15 psi vid 8500rpm då även sökande spridare och möjligen bränsle trycks prylar. Lite behandling av kompressor huset är inte något problem, även ett 215 dropp in hjul eller möjligen ett standard 255hk hjul kan vara ok, eller en komplett 255 kompressor eller bättre och passande "högtrycks kompressor" kan oxo fungera.

Anar att det inte finns så många kompressor hjul som bara ligger och kan undvaras (men man kan alltid fråga runt lite), men vet oxo hur lätt man kan fastna i ett uppgraderings mönster för att förbättra sina prylar runt sej. Så om någon går lite i dessa uppgraderings tankar och redan har lite kul saker på sin seadoo skoter (som är inom ramarna för att passa min förstås) kan jag vara intresserad av dina nuvarande prylar typ. Vet hur välkommet det är att sälja av sina fungerande uppgraderings prylar för att få loss peng till nya bättre saker att åka med.

Så skriv några rader o berätta vad "kul åka bättre prylar" du har att sälja.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.076 sekunder