Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

sea doo rxt -08 eller Kwasaki 250 ultra 15 år 3 veckor sedan #27092

• johank
  • johank Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Skall precis köpa och vet inte om jag skall välja en sea doo RXT eller kawasaki 250 ultra? Båda maskinerna verkar bra. Skall köra mest i sthlms skärgård. Som det verkar så är 250 ultra lite billigare men det viktigaste är att få den bästa och roligaste maskinen. Ngn som vet vad det är för skillnad på 250 ultra och 250 ultra x ?

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: sea doo rxt -08 eller Kwasaki 250 ultra 15 år 3 veckor sedan #27093

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
Köp Seadoo RXT-X 255 2008-2009 snabbare maskin och roligare i sväng, dessa två maskiner dra ungerfär lika mycket sås Kawan kanske lite mer. Kawa LX har svankstöd och annan färg vad jag vet. De lite äldre Kaworna har haft lite problem med att de förbrukar tändstift och dessa är dyra, men jag skulle lätt gå för RXT-X denna maskin kan du för en billig pening få att gå runt 61-62 knop. Skall man trima Kawa så drar det ganska lätt iväg lite pengar.
/Robban

Re: sea doo rxt -08 eller Kwasaki 250 ultra 15 år 3 veckor sedan #27166

• yaruman
  • yaruman Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0
Jag opponerar mig och svarar naturligtvis kawan. Personlig erfarenhet av maskinen är mycket bra. Vill du få med dig packning (mer än ett par speedos badbrallor) på turen ska du välja kawan. Upplever inte att den har ätit tändstift. Har en 07a som bara går o går. Tidiga felen var felmonterat gashandtag och bränsleslang. Det har åtgärdats på alla maskiner genom recall av produkten.
Kawasaki ultra 250x
GPS: Colorado 300

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.075 sekunder