Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 5 månader sedan #39325

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 23
Tycker det vore kul om den som skriver som Guppa skriver under med sitt namn så man vet vem som skriver... :-D
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 5 månader sedan #39327

• Øyvind
  • Øyvind Profilbild Författare till inlägg
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 0

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 5 månader sedan #39332

• lowtech
  • lowtech Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Med 10000+ skotrar i våra vatten borde det vara ganska mycket fart här kan man tycka.

Men som jag sa tidigare, forumet borde bantas och övergå till nån traditionell forum modell som har en fungerande sökmotor och mindre antal forum.
Kör: Yamaha FX SHO -08

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 5 månader sedan #39336

• yaruman
  • yaruman Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

jollo__123 skrev: jag slutade skriva typ förra året känns det som, pga att det alltid är samma frågor som ställs och svaren finns ju redan skrivna i äldre trådar, så orkar inte svara för 44 gången på samma fråga, jag skyller på den otroligt genom dåliga sökmotorn på forumet!

Håller med föregående talare. Samma frågor återkommer,det mesta kring vattenskotrar har diskuterats, utrustning mm.

Det som krävs är nog att det kommer en riktigt het nyhet. Inte bara facelifts av tidigare års skotrar, eller utrustning.
Kawasaki ultra 250x
GPS: Colorado 300

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 5 månader sedan #39337

• febob
  • febob Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Tack mottaget: 2
Helt novis, men jag tycker alla ska vara med, även dom som som bara betalar för anonns och de som verkligen vill ge råd/tips till alla medlemmar.
Om man är med och hjälper medlemmar så tycker jag att det kvittar om man har någon länk till sitt eller någons annans företag.
SÅ DET SÅ.............. :-D
Kawasaki 310 x
Sthlms södra skärgård

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 4 månader sedan #39462

• skvätten
  • skvätten Profilbild
  • New Member
  • New Member
Jag tycker att Gupparedaktionen kunde vara mer flexibel då tex Tuffe alltid kommit med goda råd och inte försökt "sno" kunder och jag tycker att det är bra med folk som kan en hel del än bara tyckare....
Annars är Guppa jätte bra hälsar tyckaren.... ;)
Yamaha FZR 2011

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 4 månader sedan #39468

• errieharleyminsdavic
  • errieharleyminsdavic Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
Hejsan alla,
Tycker det är lite konstigt att man censurerar vissa inlägg. Forum skall vara en allmän diskussions & debatt plats, ocensurerat. Men självklart finns det mindre seriösa därute, har själv plockat bort några från vår gästbok på OJK.se när det rört "påhopp" tex.
Men om nu någon skriver att köp den pipan/tändningen på "jetsurf" och de inte annonserar så kan de alltså plockas bort om atv-shopen annonserar pipa/tändning ?

Om nu någon skriver att det finns billigare bryggor än EZ-docks så borde ju ez-docks vara vakna och kontra detta med kvalitetssnack etc,etc.

Tror fritt forum är det bästa, men jag har inte sett vad som skrivits och jag litar på Mr Guppa att han ser detta utifrån skoter sveriges ögon, både konsumenter & företag om möjligt.

Keep up the good work !

MVH Håkan Borgström
PS. tittar fortfarande in här minst 1-2 gånger i veckan, gillar första sidan med nyheter !

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 4 månader sedan #39470

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
För att summera allt lite kort.
Mycket ris och ros, det är exakt sånt vi vill veta nu inför utvecklandet av fas2.

Vi vill även passa på att smygmeddela att vi har tagit ytterligare steg inför faceliften, där en stor och välkänd aktör kommer sköta hela utvecklandet. För att ta Sveriges mötesplats för vattenskoter- & jetskiåkare to the limit!. Mer information om detta kommer framöver.

En sak att förtydliga, forumet är "fritt", inget censureras förutom personliga påhopp och medveten egenreklam där inläggen helt saknar syfte eller givande läsning för medlemmarna.

//GuppaCrew
Www.JetskiService.Se

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 4 månader sedan #39504

• mackeno1
  • mackeno1 Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
Jag registrerade mig på Guppa i September i samband med att jag var sugen på att köpa antingen en Jetski eller en vattenskoter. Fick bra råd och tips från medlemmar på forumet och det slutade med att jag köpte en Waveblaster.

Tyvärr märkte jag snabbt att det var väldigt lite aktivitet på forumet, få nystartade trådar och inte mycket respons på det man skrev själv. Detta har gjort att det nu var nån månad sedan jag loggade in senast. Tycker det är synd då ett bra svenskt forum för vattenskoter/jetski ligger helt rätt i tiden och garanterat skulle kunna dra väldigt mycket folk.

Är medlem på sporthoj.com sedan drygt 10år tillbaks och det är ett forum som lyckats väldigt bra med att växa och bibehålla intresset bland sina medlemmar. Vet inte om det är stor skillnad på mc- och vattenskoterägare, men det känns som att målgruppen borde vara ungefär densamma om man ser till ålder och övriga intressen.

Hoppas ni lyckas vända trenden och får ett ökat antal aktiva medlemmar, jag ska göra vad jag kan för att bidra även om min erfarenhet är obefintlig då jag endast hann köra blastern en gång innan säsongen var slut.

//Marcus

Re: Vad händer med Guppa?? 13 år 4 månader sedan #39505

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hej Marcus och tack för ditt inlägg och tankar.

Vi delar din åsikt kring sporthoj.com, då vi själva även sadlar upp på hojen för att bränna lite gummi mellan sjösättningarna. Så givetvis finns ett delat intresse med samma målgrupp.

Så nu under denna kalla årstid (lågsäsong) smider vi våra järn för att inom kunna presentera framtida planerna för guppa.se, som vi själva ser mycket ljust på. Där vi hoppas kunna ge er medlemmar en stabil och givande mötesplats på alla sätt och vis.

-Mer information inom kort!

Men att inte förglömma är att ett forum är inget utan sina aktiva medlemmar!!
Www.JetskiService.Se

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.068 sekunder