Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20867

• vattenskotrar
  • vattenskotrar Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? Med det menas givetvis vilket märke behöver minst reparationer och underhåll?
Att åka vattenskoter trumfar skidåkning, bergsklättring och fallskärmshoppning :) *****************************

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20869

• chrisse6
  • chrisse6 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
HONDA! Min har gått 85 timmar utan att en skruv har rörts, kusinens har gått 203 timmar och inget har rörts där heller. Kollade nyligen hans ventiler och inte ens dom behövde justeras.
Visst kan dom också gå sönder, men jag tror inte att det är i närheten av hur ofta andra märken pajjar.

/ Chrisse
www.ducatiiarboga.se

Re: Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20872

• robbelibob
  • robbelibob Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Chrisse: Bor du i Arboga? Jag stod och valde mellan Honda och Kawa 15f för någon månad sen och traskade bort till Ducati pga att jag hade fått för mig att dom sålde Honda där förrut. Tänkte höra mig för om dom hade någon erfarenhet av Hondas vattenskotrar så man ev kanske kunde få den servad där (sådana rymforskargrejer fixar inte jag ), även om det är en hojshop. Det hade dom dock inte enligt killen jag pratade med..Det blev en 15f till slut som jag är jättenöjd med men jag var bra sugen på Hondan ett tag där också. Verkar vara en rolig maskin.
Kawasaki stx 15f -08

Re: Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20894

• chrisse6
  • chrisse6 Profilbild
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Tack mottaget: 1
HEj, Nej Jag bor inte i Arboga. Jag bara jobbar där (vilket jag tackar Gud för). Jag hörde att det hade vart in en kille för ett tag sedan och snackat skoter. Var ute på ett ärende vid tillfället. Kul att du är nöjd med skotern. Hör av dig om du vill ha hjälp. Motorer är ingen raketforskning.

Mvh Chrisse
www.italiabikecenter.com

Re: Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20923

• robbelibob
  • robbelibob Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Okey då var det ju lite synd att inte du var inne just då. Skulle ju va skönt att slippa dra iväg skotern så himla långt om man ska göra nåt.

Haha, det var det värsta jag hört. Jag vet en 1:a på österled som är ledig är du riktigt snäll så kan jag lägga ett gott ord för dig :-D Haha.
Arboga - Sveriges första huvudstad, vill rise again :-D

Robbelibob: Var snäll och håll dig till ämnet och ta personliga frågor i ett privat meddelande eventuellt starta en ny tråd. Att gå "off-topic" kan leda till långa diskussioner som inte tillför tråden något. /Lime
Kawasaki stx 15f -08

Re: Vilken vattenskoter är vattenskoterns Toyota? 15 år 9 månader sedan #20928

• rivver
  • rivver Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Hej,

Jag åker själv Toyota och har då naturligtvis en Yamaha skoter... Är inne på 3:e säsongen men Yamma och har bara tryckt på knappen och åkt. Grymt driftsäkra!

Visst de är lite dyrare än de flesta andra men men det får man igen när man säljer...

//D

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.084 sekunder