Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1

ÄMNE:

Regler hjälp! 15 år 10 månader sedan #17952

• biketech
  • biketech Profilbild Författare till inlägg
  • New Member
  • New Member
  • Tack mottaget: 0
Hej nybliven ägare tillen STX15 o har kollat vad som gäller i vintras såg jag dokumentet som gjorde att man kunde åka vart som helst typ?¨
Men nu :mad2: vad gäller är det bara på respektive länstyrelse utmärkta platser.

Hoppas på hjälp

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Regler hjälp! 15 år 10 månader sedan #17955

• eneby1
  • eneby1 Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
Eftersom den klassas som en båt så får man åka där man får åka båt.
Sea doo RX Millenium Edition

Re: Regler hjälp! 15 år 10 månader sedan #17956

• gorby
  • gorby Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Biketech skrev: Hej nybliven ägare tillen STX15 o har kollat vad som gäller i vintras såg jag dokumentet som gjorde att man kunde åka vart som helst typ?¨
Men nu :mad2: vad gäller är det bara på respektive länstyrelse utmärkta platser.

Hoppas på hjälp

Kolla in tråden www.guppa.se/index.php?option=com_jfusio...stbevakningen#p14026

Där finns mer info.
Yamaha VX Deluxe -08 Såld
Seadoo RXT-X 260RS -10 Såld
Seadoo RXT-X aS 260RS -11

Jag behöver hjälp med min Sea Doo GSX.. 15 år 10 månader sedan #18254

• markusjacobsen
  • markusjacobsen Profilbild
  • New Member
  • New Member
Jag har en Sea doo Gsx som slutade fungerade förra sommaren och jag lämnade in den på lagning och vi visste att det var tändningen som var något fel på för den tände inte . Sen efter vi hade lämna in den så tog det långtid innan jag fick tillbaka den och då hade dom testa bytt allt typ och dom kom framm till att det var tändplattan som var sönder så dom bytte den och den fungerade att starta .Sen så när jag satte in den i vattnet så fungerade den bara 500 meter typ och sen var det samma problem att den inte får nån tändning :cry: :cry: Så nu är frågan vad kan det vara för fel nu då? För tändplattan är helt okeey . jag funderar om det skulle kunna vara CDI-BOXEN ,Men asså den tänder ibland men det är väldigt sällan så jag vet inte hur jag ska göra någon som har något förslag så skulle jag vara tacksam om ni kunde höra av er på något sett :cry:

Re: Jag behöver hjälp med min Sea Doo GSX.. 15 år 10 månader sedan #18255

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1

markusjacobsen skrev: Jag har en Sea doo Gsx som slutade fungerade förra sommaren och jag lämnade in den på lagning och vi visste att det var tändningen som var något fel på för den tände inte . Sen efter vi hade lämna in den så tog det långtid innan jag fick tillbaka den och då hade dom testa bytt allt typ och dom kom framm till att det var tändplattan som var sönder så dom bytte den och den fungerade att starta .Sen så när jag satte in den i vattnet så fungerade den bara 500 meter typ och sen var det samma problem att den inte får nån tändning :cry: :cry: Så nu är frågan vad kan det vara för fel nu då? För tändplattan är helt okeey . jag funderar om det skulle kunna vara CDI-BOXEN ,Men asså den tänder ibland men det är väldigt sällan så jag vet inte hur jag ska göra någon som har något förslag så skulle jag vara tacksam om ni kunde höra av er på något sett :cry:

Jag tror att ditt inlägg hamnade i fel tråd. :cry:
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Regler hjälp! 15 år 10 månader sedan #18258

• eee
  • eee Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Följ alla regler som gäller för vanlig båttrafik och visa hänsyn till andra båtar, människor och djur som befinner sig i närheten.

Om KBV ändå skulle ha något emot att du åker med din vattenfarkost så skriv inte på några papper om att du brutit mot lagen. Även om det finns svensklag som förbjuder vattenskotrar så har jag inte hört talas om någon som blivit fälld tack vare att det strider mot eu direktiven.
FZR
Tillsalu, vid intresse hör av dig till erikaga(at)kth.se

Min Youtube Kanal

• Sida:
  • 1
Sidan laddades på: 0.082 sekunder