Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Inget är självklart? 11 år 9 månader sedan #42821

• kamaki
  • kamaki Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 1
Tack Daniel för att du svarar!

Tror inte det handlar om att få fler medlemmar eller lägga pengar på marknadsföring, ser det mera som ett forum för frågeställning och aktiviteter tillsammans.
Jag ser det som att man måste vårda det som finns o få det levande. Det hjälper inte med nya medlemmer om de gamla sviker.
Ni som "ägare" måste haft en ambition och ett mål med att ta över forumet.
Som det ser ut nu tillkommer det nya medlemmar med frågor, som ingen vill besvara, på aktivitetsfronten är allt förlagt kring Norrköping, de flesta skoteråkare finns runt Stockholm av förklarliga själ. Men problemet med uppslutning vid aktiviteter verkar frekvent lågt om man tittar på andra som annordnar div samåkningar, tyvärr. Så det gäller nog att tänka till för att komma framåt och få Guppa till ett levande forum där alla vill dela med sig av erfarenheter och sluta upp.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Inget är självklart? 11 år 9 månader sedan #42822

• daniel
  • daniel Profilbild
  • Moderator
  • Moderator
  • Tack mottaget: 6
Hej igen

Självklart svarar jag, vi köpte det ju med målet att inspirera och hjälpa marknaden.

Finns ju ett gäng gamla rävar här på Guppa, ditt namn mfl kommer upp i huvudet när man tänker på dem :) Skulle ni inte kunna tänka er komma till Norrköping någon kväll så bjuder vi på grillat och så brainstormar vi lite om framtiden?

Anledningen till att event är förlagt Norrköping är helt enkelt att vi skulle inte hinna ha det någon annanstans just nu, men i framtiden så siktar vi på det.

/Daniel
Seadoo, det enda rätta :)

Inget är självklart? 11 år 9 månader sedan #42825

• kamaki
  • kamaki Profilbild Författare till inlägg
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 1
Vill inte beteckna mig som någon gammal räv här:), tycker bara det är synd att ett sånt här forum inte har den fart det förtjänar.
Om vi pratar gamla "rävar" så är det i princip bara Tuffe som verkar aktiv, ett råd, ta till vara på honom och hans kunskaper han behövs...

Se det inte som ett företag utan ett forum där alla är välkomna utan pristig, ska man göra ett Greenhulk av det krävs det mkt mera och ett större underlag.

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.049 sekunder