Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Guppa tips på facelift - samt söker utvecklare/designer 13 år 4 månader sedan #39467

• heltnormal
  • heltnormal Profilbild
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Tack mottaget: 0
Hej!

Jag skulle gärna se någon form av Wiki, där användare kan fylla på med vettig information.

För några månader sedan frågde jag tex om sjömackar i mälaren som är skotervänliga och fick flera bra tips. Vore grymt att kunna märka ut dessa på ett sjökort och fylla på med ytterligare information och bilder.

Jag tror användarna av Guppa sitter inne med enorm kollektiv kunskap och det vore väldigt praktiskt att kunna samla denna på ett överskådligt sätt. Allt från utrustning, regler och förhållningssätt i olika vatten, bra procedurer för att montera kringutrustning (som GPS osv), vilka återförsäljare som tillhandahåller vilka tjänster etc.

Sommaren 2013 tänkte jag göra flera resor genom Stockholms skärgård. Skulle gärna vilja veta var det finns hastighetsbegränsningar och andra förhållningsregler i Stockholm, så man inte gör något tokigt. Den sortens information är väldigt svår att hitta och jag tror en Wiki skulle kunna funka väldigt bra för att samla och förmedla den expertis som alla Guppa-veteraner sitter inne på.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Guppa tips inför facelift 13 år 4 månader sedan #39469

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 23
Vi tackar för de inputs ni skrivit så långt.
Tänk på att ingen idé är dum, bara fantisera och bolla fritt på vad den optimala mötesplatsen för vårt gemensamma intresse skulle kunna innehålla.
Ex. En ordentligt DIY FAQ kanske där medlemmarna själva kan ladda upp.

Vi kan nu även passa på att smygmeddela att vi har tagit ytterligare steg inför faceliften, där en stor och välkänd aktörer kommer sköta utvecklandet. -To the limit!

-Så än en gång, kom med så många idéer som möjligt som vi kan ta med på planeringsstadiet.
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.045 sekunder