Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig
  • Sida:
  • 1
  • 2

ÄMNE:

Re: Kör med insidan 13 år 10 månader sedan #36699

• möller
  • möller Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0
Tråkigt med folk som saknar vett och hänsyn... Här i våra trakter har vi kört skoter i över tio år. Kunnat ta ett par öl, grilla och sedan åka hem. Ingen har varit förbannad för vi har alltid kört lugnt i hamnar, kanaler mm. Men för några år sedan dök det upp yngre förmågor som nu sett till att kustbevakning och polis är här emellanåt. Surt...

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Kör med insidan 13 år 10 månader sedan #36707

• casper
  • casper Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 1

Chrisse6 skrev: Det var jag som var ute med Aquatraxen.
Slå en signal om du vill ut och åka någon dag.
0734-611677

/ Chris

Absolut...vore skit kul. Drar iväg ett medelande till dig direkt så slipper man skiva i fel forum :)

/ Robban

Casper skrev:

Chrisse6 skrev: Småbåtshamnen som i Östermälarstrand?
Annars ligger småbåtshamnen just vid Lögarängen.
Det finns så mycket drägg där nu så jag funderar på att börja använda rampen på österMälarstrand fast jag bor två minuter från Lögis.
Fan vet vad som händer med bil och släp medans man är borta.

/ Chris

Jo kanske skulle skrivit att jag menade Östermälarstrand :) Tycker det är mycket lungnare där o så slipper man alla konstiga frågor som sagt haha. Tror jag såg dig förra helgen när du sjösatte. Om du har en aqutrax som gick uta fan...

Seadoo Xp Såld
Kawasaki stx1200r Såld
Kawasaki stx15f

Re: Kör med insidan 13 år 10 månader sedan #37182

• alfons74
  • alfons74 Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Lowtech skrev:

jowel skrev: länken funkar inte... vad var det som hade hänt?

Kommer inte ihåg precis vad det stod men 1-2 skotrar hade buskört så mycket att dom hade vält 1-2 kanoter.

Måste ha varit ganska allvarlig buskörning när vi inte "lyckades" välta den / dom kanoterna vid grinda och vi var 100+ som kom in.

Tja torde antingen vara jävligt darriga konotister som välter för en vattenskoter! :-D
Själv blir jag inte ensa darrig när jag möter Stena Lines färja och det varken på skoter eller i kajak!

Re: Kör med insidan 13 år 10 månader sedan #37183

• lowtech
  • lowtech Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Nu vet jag inte hur dom körde och hur vattnet var rent allmänt, men nått PWC visade var att med rätt förhållanden så kan man ju skapa helt galna vågor med några skotrar i idle fart :-D

Men dom kan ju ha varit nybörjare eller nått... Att ha massa saker som kamera o mobil osv helt öppet så det kan ramla ur talar väll lite för det.
Kör: Yamaha FX SHO -08

Re: Kör med insidan 13 år 9 månader sedan #37316

• alfons74
  • alfons74 Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Lowtech skrev: Nu vet jag inte hur dom körde och hur vattnet var rent allmänt, men nått PWC visade var att med rätt förhållanden så kan man ju skapa helt galna vågor med några skotrar i idle fart :-D

Men dom kan ju ha varit nybörjare eller nått... Att ha massa saker som kamera o mobil osv helt öppet så det kan ramla ur talar väll lite för det.

Japp har man inte allt fastsurrat i en kajak så får man räkna det som !borta! Surrar att från telefon till Wettexduken för att torka durken:-D

• Sida:
  • 1
  • 2
Sidan laddades på: 0.058 sekunder