Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18945

• simon
  • simon Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Tack mottaget: 0

Pellegp1300r skrev: [quote="simonHelt rätt, sitt här med en Mackmyra svenskt ekfat i handen (inte hel fel

Låter helt undebart! =D.. Själkv zippar jag på en 16årig bowmore :-D
Har lite dålig erfarenheter av Mackmyra, smakade den första mackmyra som kom, och den var inte god alls :-D ..
Men har hört att det bättrat sig rejält! :-D

Bowmore är fina gjejor; håller med dig den smakade skit, men denna har jag bestält själv från mackmyra ,och fatet ar legat några år så den är helt ok :-D

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18946

• simon
  • simon Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member
ursäkta Jollo nu tog vi ut svängarna från denna tråd duktigt ;)

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18949

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 23
Vad bra att ni användare ger lite kritik så vi kan utveckla sidan åt det bättre..

1.Sökfunktionen ska undersökas vad för alternativ som finns för att bättra den.
Alla tips mottages gladeligen.
Sen kan vi dock inte kontrollera användarnas inlägg mer än att länka till en tidigare tråd.

2.Bildgalleriet har vi redan en ny variant inlagd men som inte körs offentligt än, just pga av att vi har lite för höga krav på just bildgalleriet.
Där både ni som användare ska kunna ladda upp egna bilder via sidan men även diverse fotografer måste kunna ladda upp flera bilder samtidigt via ftp.

Allt ska självklart lösas! Får lov att återkomma med våra lösningar inom kort.

Ps. Ta det lungt med Mackmyran så ni är pigga inför morgondagens körning :-D
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18950

• simon
  • simon Profilbild
  • Junior Member
  • Junior Member

guppa skrev: Vad bra att ni användare ger lite kritik så vi kan utveckla sidan åt det bättre..

Sen kan vi dock inte kontrollera användarnas inlägg mer än att länka till en tidigare tråd.

2.Bildgalleriet har vi redan en ny variant inlagd men som inte körs offentligt än, just pga av att vi har lite för höga krav på just bildgalleriet.
Där både ni som användare ska kunna ladda upp egna bilder via sidan men även diverse fotografer måste kunna ladda upp flera bilder samtidigt via ftp.

Ha ha japp det blir sängen nu tack för uppmaningen pappa haha :-D

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18953

• malibu
  • malibu Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

guppa skrev: Vad bra att ni användare ger lite kritik så vi kan utveckla sidan åt det bättre..

Jag tycker i alla fall att forumet borde ha fler moderatörer.. eller vad det heter.. T.ex Jollo som nu stör sig på dessa trådar:) Det är ju en perfekt man för jobbet.. då kan han flytta,radera eller låsa trådarna..

Alla forum... vad det nu än är som diskuteras vill få detta problem förr eller senare. Tacka vet jag att guppa håller bättre standard än zatzy:).. men ni ska se.. 2-3 tusen medlemmar till. Då börjar dom stora problemen. Så var smart.. fördela ut lite av jobbet som forums skötare

Grabbar.. försök och tänka positivt.. Jag tycker att det är skit kul och se medlemsantalet växa dagligen.. och ser dessa "samma frågor" ramla in på forumet.. Men det är ju faktist någon som har en fråga om just sin skoter. Enklare kanske och upplysa honom om sök funktionen eller posta en länk till svaret.

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18956

• pwc
  • pwc Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Lugna ner dig!
Slappna av o åk o kolla på supersaltis i morron ist fö o gnälla !

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18957

• eee
  • eee Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Visst kan sökfunktionen bli bättre men glöm inte att det är viktigt att få nya medlemmar och då är det just "basfrågorna" som är viktiga. En ny medlem värvas mycket lättare via ett personligt svar än genom att läsa 10 trådar. Fler medlemmar ger större intresse för administratörer, branschfolk och sponsorer att satsa på forumet vilket i sin tur kan få forumet att växa.

Om du är så jävla trött på att läsa om blockoff kit eller vad fan det är så låt bli och läs tråden. Med din erfarenhet på forumet måste du själv kunna veta om det är värt att läsa eller inte.

Vem har inte tid att välja om 20 uppdaterade trådar är värda att läsa? Tar 10 sek att kolla igenom. Om du vill veta mer svar inom mer avancerade frågor så ställ frågan?

Visst du har varit med från början och läst varenda tråd, men jag tror inte att forumet överlever genom att bara dem kunniga skapar ämnen.

Så välj själv vad du vill läsa, ställ egna frågor och skit i andra frågor om du inte vill läsa eller svara på det.

Skapa ett jollo_123 forum eller sluta dalta om trådämnen.
FZR
Tillsalu, vid intresse hör av dig till erikaga(at)kth.se

Min Youtube Kanal

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18958

• jollo__123
  • jollo__123 Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • yay
  • Tack mottaget: 3

Eee skrev:

Så välj själv vad du vill läsa, ställ egna frågor och skit i andra frågor om du inte vill läsa eller svara på det..

Det gör jag självklart redan!

personligt svar än genom att läsa 10 trådar.

Skulle hellre vilja se 1 tråd som ständigt byggs på med nya frågor än 10 likadana.

Jag tror på fler forums moderatorer som kan länka vidare till rätt tråd och låsa tråden.

Mitt förslag behöver inte tas i bruk, jag får helt enkelt bara stå ut.
och ta för vana att inte läsa allt som kommer upp på forumet.
5.SeaDoo RXP-X 260RS-12 72h
4.SeaDoo GTI SE 155-11 60h Såld
3.SeaDoo RXT-X 260RS-10 82h Såld
2.Kawasaki ULTRA 250X-08 8h Såld
1.SeaDoo GTI SE 155-07 87h Såld

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18965

• lime
  • lime Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 1
Om jag inte minns fel så går det att så både vem som gjort senaste posten i en tråd och vem som skapade den, innan man går in i själva tråden. Lite längre till höger finns info om senaste post.

Jag får aldrig resultat om jag använder snabbsök. Men klicka på avancerad sökning så går det bättre. Då kan du även passa på att specificera vilken kategori di vill söka i.

Någon med för mycket tid kanske vill göra en sn
Sammanställning eller typ FAQ som är klistrad i vArje forum. Där ska man kunna se tex "kompressor strul" och länkar till trådar om ämnet, "ursköljning, vård" och länkar till detta. Det krävs lite jobb speciellt i början men sen är det bara att slänga in nya länkar när det kommer upp nya trådar med svar. Det blir mycket enklare för nya, eller gamla också för den delen, att hitta tråden som de söker. Även för de som vill klistra in länk till en redan besvarad tråd när någon ställer en gammal fråga.
Sea-Doo RXP-X 255 RS 2009 «» 62,9 kn på Garmin Colorado
Filmar med GoPro HD Hero & Tachyon XC

Den här bilden är gömd för gäster.
Var vänlig och logga in eller registrera för att se bilagan.

Re: Det är så jävla mycket daltande på guppa nu! 15 år 10 månader sedan #18967

• nordfjell
  • nordfjell Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member

Lime skrev: Någon med för mycket tid kanske vill göra en sn
Sammanställning eller typ FAQ som är klistrad i vArje forum. Där ska man kunna se tex "kompressor strul" och länkar till trådar om ämnet, "ursköljning, vård" och länkar till detta. Det krävs lite jobb speciellt i början men sen är det bara att slänga in nya länkar när det kommer upp nya trådar med svar. Det blir mycket enklare för nya, eller gamla också för den delen, att hitta tråden som de söker. Även för de som vill klistra in länk till en redan besvarad tråd när någon ställer en gammal fråga.

Det där förslaget låter ju kanon med en "FAQ flik" där det kan finnas utförliga beskrivningar av t.ex. byte av brickor i kompressorn med fina bilder osv.

Sidan laddades på: 0.093 sekunder