Välkommen, Gäst
Användarnamn: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE:

Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #10992

• malibu
  • malibu Profilbild Författare till inlägg
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 0
Det är inte illa måste jag säga.. 8-)
Forumet bara växer och växer... Hoppas säsong 2010 avslutar med närmare 2000 medlemmar

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11007

• Tuffe
  • Tuffe Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Tack mottaget: 23
Ja det är verkligen kul att vi har blivit så många medlemmar på så kort tid, även fast nyregisteringarna har avtagit lite nu på hösten, men det är fullt förståeligt!

Men nu har folk har börjat vaknat till lite nu i garagen och börjat modifiera sina maskiner inför våren som snabbt är här!
Www.JetskiService.Se
Servar alla Skotermodeller, Atv´s Och Snöskotrar

Kör: Kawasaki, Canam

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11012

• pellegp1300r
  • pellegp1300r Profilbild
  • Elite Member
  • Elite Member
Det gäller bara för folk att hitta forumet! =).. Jag vågar säga att 98% av sveriges killar vrider på huvudet om en vattenskoter åker förbi, och varför ska man då inte vara medlem i sveriges största oberoende vattenskoter&jetski forum?! =)..

Manligt intresse ;)
GP1300R SÅLD*

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11015

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Pellegp1300r skrev: Det gäller bara för folk att hitta forumet! =).. Jag vågar säga att 98% av sveriges killar vrider på huvudet om en vattenskoter åker förbi, och varför ska man då inte vara medlem i sveriges största oberoende vattenskoter&jetski forum?! =)..

Manligt intresse ;)

Du hittade hit nu under hösten, hur fick du upp ögonen för forumet? Och ni andra nya medlemmar hur fick ni reda på att Guppa fanns? Skulle vara mycket intressant att veta med tanke på hur vi skall marknadsföra oss i framtiden för att bli ännu större och självklart även ännu bättre.

Som skrivet i annan tråd så kommer vi genom Guppas samordnade se till att köra Förarintygs kurser under vintern = båtkörkort, där vi hoppas att så många Guppare som möjligt ser chansen att gå denna utbildning på en intensivdag jämfört med Medborgarskolan som kör sin kurs under två helger.
Här är en länk till tråden om ni är sugna att skriva en intresse anmälan den är ej bindande utan bara så jag vet hur många som är intresserade att gå.

www.guppa.se/index.php?option=com_jfusio...f=3&t=1322#p9393

/Robban

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11018

• malibu
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Varför satsar inte guppa.se steget längre..?

Förutom forumet guppa.se..

Så borde man ha en ekonomisk förening / klubb i bakgrunden..
Där föreningen Guppa.se ordnar bra rabatter hos företag, sommarträffar, tävlingar och liknande "till sina betalande medlemmar"

Då när man har betalande medlemsgrupp så blir möjligheterna så mycket större...
Och om man nu lyckas förhandla sig till såppas bra rabatter hos företag så har inte skoteråkarna råd och vara utanför ;) för att ev. Medlemsavgift skulle bli intjänat redan efter första köp med rabatt..

Man hade kunnat haft styrelse,kassör och hela den biten och årsmöten där medlemmarna själv kunde vara med och avgöra föreningens framtid och säsongens händelser..

Men jag tror nog att det skulle vara endel jobb för frivilliga för att kunna dra igång nått liknande

Vad tror ni? ;) Jag hade mer än gärna varit en betalande medlem.. Om det kan bidra till en spännande vattenskoter förening/klubb

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11019

• mattiask89
  • mattiask89 Profilbild
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Rxp_Kimmo skrev: Varför satsar inte guppa.se steget längre..?

Förutom forumet guppa.se..

Så borde man ha en ekonomisk förening / klubb i bakgrunden..
Där föreningen Guppa.se ordnar bra rabatter hos företag, sommarträffar, tävlingar och liknande "till sina betalande medlemmar"

Då när man har betalande medlemsgrupp så blir möjligheterna så mycket större...
Och om man nu lyckas förhandla sig till såppas bra rabatter hos företag så har inte skoteråkarna råd och vara utanför ;) för att ev. Medlemsavgift skulle bli intjänat redan efter första köp med rabatt..

Man hade kunnat haft styrelse,kassör och hela den biten och årsmöten där medlemmarna själv kunde vara med och avgöra föreningens framtid och säsongens händelser..

Men jag tror nog att det skulle vara endel jobb för frivilliga för att kunna dra igång nått liknande

Vad tror ni? ;) Jag hade mer än gärna varit en betalande medlem.. Om det kan bidra till en spännande vattenskoter förening/klubb

Ja precis en förening som SMC är för hojåkarna.
Men det är som du säger det krävs ju en hel del idiellt arbete av några eldsjälar.

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11020

• malibu
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Men Fält.. jag tror att vi är en del personer på Guppa.se som kunde hjälpa till.. tror inte du det? Du ser ju bara jur ofta vissa besöker guppa.. t.ex Robban är ju online 24/7.. ;) ;)

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11021

• malibu
  • Platinum Member
  • Platinum Member

fält skrev: Ja precis en förening som SMC är för hojåkarna.

Ja exakt..

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11022

•  Profilbild
  • Besökare
  • Besökare

Rxp_Kimmo skrev: Men Fält.. jag tror att vi är en del personer på Guppa.se som kunde hjälpa till.. tror inte du det? Du ser ju bara jur ofta vissa besöker guppa.. t.ex Robban är ju online 24/7.. ;) ;)

Är det så ofta, blir lätt så när man har dubbla skärmar både på jobbet och i hemmet. En skärm med det viktiga och en skärm med sånt där vanligt data göra. ;)
/Robban

Re: Snart 1000 Medlemmar 16 år 5 månader sedan #11023

• malibu
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jag behöver inte 2 skärmar.. koncentrerar mig helt på guppa.se.. jobbet får vänta :lol:

Sidan laddades på: 0.070 sekunder